V prvním příspěvku se podíváme, jak vzniká animovaný záběr.
Dejme tomu, že v záběru bude postava kouřit. Postavu je nutné napřed navrhnout a poté rozhýbat. Dříve si animátoři museli vystačit s tužkou a pauzovacím papírem, což kladlo značné nároky na jejich představivost a schopnosti. To je naštěstí dávná historie – dnes je možné si práci v mnohém ulehčit!
Poděkování režiséra / tou dobou somr vopruzanta s low budgetem a high nároky (ještě že už je to dneska hrozně jinak):
Tomáš Skála – za sdílení aťáku a pomoc a rady při modelování a odlévání
Patrik Michalů – za těžce nadstandard péči při zhotovování 3D modelu
Vojtěch Kiss – za sharing hlíny a skillů
Standa Sekela – za supervizi příprav k rigování a tech. support
Antonín Kolman – za heavy skilled’n’awesome job na backgroundu
Matěj Růžička – za opatření awesome backgroundu awesome typografií
Kamila Dohnalová – za produkci a trpělivost při vzniku tohoto záběru (2016 - 2021)